Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » V25-70-0001 vemo

Cewka zapłonowa, Original VEMO Quality V25-70-0001 VEMO

V25-70-0001 Cewka zapłonowa, Original VEMO Quality VEMO
vemo V25-70-0001
143.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V25-70-0001

producent:

VEMO

Długość [mm] 103
Szerokość [mm] 76
Wysokość [mm] 80
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 4
Ilość biegunów 3
Napięcie [V] 12
Układ zapłonowy cewkowy dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ)
Cewka zapłonowa pionowe złącze pierwotne (owalne)
Ciężar [kg] 0,835
nr EAN 4046001303500

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Original VEMO Quality V25-70-0001 VEMO

Cewka zapłonowa pasuje do: VOLVO S40 II, V50; FORD COUGAR, ESCORT IV, ESCORT IV EXPRESS, ESCORT V, ESCORT V EXPRESS, ESCORT VI, ESCORT VI/KOMBI, FIESTA III, FIESTA IV, FIESTA V 1.0-2.9 02.86-
numery OEM:
ALFA ROMEO      60537946
FORD      1 066 102
FORD      1 067 601
FORD      1 075 786
FORD      1 130 402
FORD      1 317 972
FORD      1 372 758
FORD      1 619 343
FORD      988F 12024 AB
FORD      988F 12029 AB
FORD      988F 12029 AC
FORD      988F 12029 AD
FORD      988F 12029 BA
FORD      98BF 12024 AB
MAZDA      1E03-18-10XA
MAZDA      1F20-18-100A
MAZDA      LF01-18-100A
MAZDA      YF09-18-10X
FORD USA      1 053 904
FORD USA      988F1209AB
FORD USA      988F1209AC

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Original VEMO Quality V25-70-0001 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa, Original VEMO Quality V25-70-0001 VEMO:

2024-01-03
 5/5
Cześć nowa, dobrze zapakowana i sprawna

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.