Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.0 TDI (2008.04-2015.12) 136km » V25-81-0001 vemo
wybrany samochód: 
Audi A4 B8 Avant (8k5) 2.0 Tdi (2008.04-2015.12) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V25-81-0001 VEMO

V25-81-0001 Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality VEMO
vemo V25-81-0001
Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V25-81-0001
V25-81-0001
vemo V25-81-0001 Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality
Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V25-81-0001 vemo

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V25-81-0001

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Ciężar [kg]0,882
nr EAN4046001589607

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V25-81-0001 VEMO

Przepustnica powietrza pasuje do: FORD C-MAX, FIESTA, FIESTA V, FIESTA VI, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS II/KOMBI, FUSION, OPEL CORSA C 1.2-1.6LPG 11.01-
numery OEM:
FORD      1 333 604
FORD      1 358 593
FORD      1 404 858
FORD      1 483 795
FORD      1 505 642
FORD      2S6U-9F991-EA
FORD      2S6U-9F991-EB
FORD      2S6U-9F991-FA
FORD      2S6U-9F991-FC
FORD      2S6U-9F991-GA
FORD USA      2S6U9F991GA

Zastosowanie Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V25-81-0001 VEMO w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.