Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Volvo 940 (944) 2.0 (1990.09-1993.09) 121km » V30-72-0301 vemo
wybrany samochód: 
Volvo 940 (944) 2.0 (1990.09-1993.09) 121km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Czujnik ciśnienia, pompa hamulcowa, Q+, original equipment manufacturer quality V30-72-0301 VEMO

V30-72-0301 Czujnik ciśnienia, pompa hamulcowa, Q+, original equipment manufacturer quality VEMO
vemo V30-72-0301
358.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V30-72-0301

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Ilość biegunów3
Kształt obudowy wtyczkikanciasty
nr EAN4062375253616

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik ciśnienia, pompa hamulcowa, Q+, original equipment manufacturer quality V30-72-0301 VEMO

Czujnik ciśnienia w układzie hamulcowym pasuje do: MERCEDES C (CL203) 200 Kompressor (171.442)/200 Kompressor (171.445)/280 (171.454)/280 (230.454)/300 (171.454)/300 (230.454)/350 (171.456)/350 (171.4
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 542 84 18
MERCEDES-BENZ      002 542 84 18 64
MERCEDES-BENZ      A 002 542 84 18
MERCEDES-BENZ      A 002 542 84 18 64
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Czujnik ciśnienia, pompa hamulcowa, Q+, original equipment manufacturer quality V30-72-0301 VEMO w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.