Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Audi Q5 (8RB) 2.0 TFSI quattro (2009.08-2017.05) 180km » V30-77-0012 vemo
wybrany samochód: 
Audi Q5 (8rb) 2.0 Tfsi Quattro (2009.08-2017.05) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zawór, filtr węglowy, Original VEMO Quality V30-77-0012 VEMO

V30-77-0012 Zawór, filtr węglowy, Original VEMO Quality VEMO
vemo V30-77-0012
212.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V30-77-0012

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Tryb pracysterowany elektrycznie
Rodzaj zaworuZawór odcinający
Ilość biegunów2
nr EAN4062375018840

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zawór, filtr węglowy, Original VEMO Quality V30-77-0012 VEMO

Zawór zwrotny układu zasilania paliwa MERCEDES C (C204), C (CL203), C T-MODEL (S203), C T-MODEL (S204), C (W203), C (W204), CLC (CL203), E (A207), E (C207), SLK (R171), SPRINTER 3 1.6-2.3 05.00-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 470 14 93
MERCEDES-BENZ      000 470 16 93
MERCEDES-BENZ      000 470 19 93
MERCEDES-BENZ      000 470 32 93
MERCEDES-BENZ      000 470 37 93
MERCEDES-BENZ      000 470 65 93
MERCEDES-BENZ      000 470 87 93
MERCEDES-BENZ      A 000 470 16 93
MERCEDES-BENZ      A 000 470 19 93
MERCEDES-BENZ      A 000 470 37 93
MERCEDES-BENZ      A 000 470 65 93
MERCEDES-BENZ      A 000 470 87 93
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zawór, filtr węglowy, Original VEMO Quality V30-77-0012 VEMO w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.