Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » ogrzewanie i wentylacja » dmuchawa Citroën C3 PICASSO (SH_) 1.6 VTi 115 (SH5FP0, SH5FP8) (2009.07-???) 114km » V30-79-0025 vemo
wybrany samochód: 
Citroën C3 Picasso (sh_) 1.6 Vti 115 (sh5fp0, Sh5fp8) (2009.07-???) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Regulator, wentylator nawiewu do wnętrza pojazdu, Original VEMO Quality V30-79-0025 VEMO

V30-79-0025 Regulator, wentylator nawiewu do wnętrza pojazdu, Original VEMO Quality VEMO
vemo V30-79-0025
53.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V30-79-0025

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]12
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z klimatyzacją (regulowaną manualnie)
Ilość biegunów4
Ciężar [kg]0,035
nr EAN4046001917738

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Regulator, wentylator nawiewu do wnętrza pojazdu, Original VEMO Quality V30-79-0025 VEMO

Element regulacyjny dmuchawy (regulator nawiewu wentylatora) pasuje do: MERCEDES A (W169), B SPORTS TOURER (W245) 1.5-2.0D 09.04-06.12
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      169 820 03 97
MERCEDES-BENZ      A 169 820 03 97
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Regulator, wentylator nawiewu do wnętrza pojazdu, Original VEMO Quality V30-79-0025 VEMO w samochodach:

Dmuchawa wewnętrzna


Dmuchawa wnętrza kabiny pełni w pojeździe bardzo ważną funkcję. Bez niej funkcjonowanie klimatyzacji byłoby niemożliwe. Wentylator dostarcza ogrzane lub schłodzone powietrze do wnętrza kabiny pasażerskiej. Umożliwia to skuteczną regulację temperatury wewnątrz pojazdu. Wentylatory cechuje wysoka moc i duża przepustowość. Warto dodać, że możliwe jest zasilanie dmuchawy prądem o napięciu 12 V oraz 24 V. Dzięki temu wentylator może pracować zarówno w samochodach osobowych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

Dmuchawa pracuje w trybie ciągłym, w związku z tym ulega stopniowemu zużyciu. Objawia się to zazwyczaj głośniejszą pracą wentylatorów.

Łopatki pracują ze stosunkowo wysoką prędkością obrotową i w warunkach minimalnego tarcia, dzięki obecności środka smarnego. Nasilenie się hałasu podczas pracy wentylatora jest zwykle spowodowane utraceniem przez smar swoich właściwości przy jednoczesnym nagromadzeniu w tym miejscu brudu zwiększającego tarcie. To oznaka, że wkrótce dojdzie do zatarcia łożysk. Konieczna będzie wówczas wymiana zużytych elementów.

Trzeba jednak pamiętać, że nasmarowanie elementów dmuchawy nie zawsze skutkuje rozwiązaniem problemu głośnej pracy. W niektórych przypadkach najlepszym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w zakup nowego wentylatora.