Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Bmw 2 Active Tourer (F45) 218 d xDrive (2014.12-???) 150km » V30-92-9980 vemo
wybrany samochód: 
Bmw 2 Active Tourer (f45) 218 D Xdrive (2014.12-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V30-92-9980 VEMO

V30-92-9980 Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality VEMO
17.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V30-92-9980

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Szerokość [mm]10
średnica zewnętrzna [mm]73
Średnica wewnętrzna 1 [mm]71,4
Średnica wewnętrzna 2 [mm]52,2
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Ilość zębów, pierścień ABS96
nr EAN4046001946271

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V30-92-9980 VEMO

Uszczelniacz piasty koła (x73x10) pasuje do: MERCEDES CLS (C218), CLS (C219), CLS SHOOTING BRAKE (X218), E T-MODEL (S211), E T-MODEL (S212), E (W211), E (W212), S (C216), S (W221 1.8-6.2 10.01-12.17
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      024 997 57 47
MERCEDES-BENZ      025 997 16 47
MERCEDES-BENZ      A024 997 57 47
MERCEDES-BENZ      A025 997 16 47
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V30-92-9980 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V30-92-9980 VEMO:

Wioletta, Nowogard
2023-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.