Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Honda CR-V III (RE_) 2.0 i-VTEC 4WD (RE5, RE2) (2006.10-2012.06) 150km » V30-99-0112 vemo
wybrany samochód: 
Honda Cr-v Iii (re_) 2.0 I-vtec 4wd (re5, Re2) (2006.10-2012.06) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V30-99-0112 VEMO

V30-99-0112 Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + VEMO
vemo V30-99-0112

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V30-99-0112

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]80
Ciężar [kg]0,1292
nr EAN4046001314070

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V30-99-0112 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (80°C) pasuje do: MERCEDES 124 (W124), E (W124), G (W463), S (C126), S (C140), S (W126), S (W140), SL (R107), SL (R129) 4.1-6.0 12.79-10.01
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      004 203 39 75
MERCEDES-BENZ      004 203 40 45
MERCEDES-BENZ      004 203 40 75
MERCEDES-BENZ      116 200 00 31 5
MERCEDES-BENZ      116 200 03 15
MERCEDES-BENZ      116 200 03 15 S
MERCEDES-BENZ      116 200 03 15 S1
MERCEDES-BENZ      116 200 03 15 S2
MERCEDES-BENZ      116 200 03 15 S3
MERCEDES-BENZ      42033975
MERCEDES-BENZ      A 004 203 39 75
MERCEDES-BENZ      A 004 203 40 45
MERCEDES-BENZ      A 004 203 40 75
MERCEDES-BENZ      A 116 200 00 31 5
MERCEDES-BENZ      A 116 200 03 15
MERCEDES-BENZ      A 116 200 03 15 S
MERCEDES-BENZ      A 116 200 03 15 S2
MERCEDES-BENZ      A 116 200 03 15 S3

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V30-99-0112 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia, EXPERT KITS + V30-99-0112 VEMO:

Krzysztof, Opalenie
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.