Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Volkswagen PASSAT ALLTRACK B8 Variant (3G5, CB5) 2.0 TSI 4motion (2018.11-???) 280km » V30-99-0201 vemo
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat Alltrack B8 Variant (3g5, Cb5) 2.0 Tsi 4motion (2018.11-???) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia, Original VEMO Quality V30-99-0201 VEMO

V30-99-0201 Termostat układu chłodzenia, Original VEMO Quality VEMO
vemo V30-99-0201
99.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V30-99-0201

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]92
Rodzaj korpusuobudowa metalowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Ciężar [kg]0,1
nr EAN4046001843839

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia, Original VEMO Quality V30-99-0201 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (92°C, w obudowie) pasuje do: MERCEDES CLS (C218), CLS SHOOTING BRAKE (X218), E (A207), E (A238), E ALL-TERRAIN (S213), E (C207), E (C238), E T-MODEL (S212) 3.0D 01.06-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      642 200 19 15
MERCEDES-BENZ      642 200 23 15
MERCEDES-BENZ      A 642 200 19 15
MERCEDES-BENZ      A6422002315
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia, Original VEMO Quality V30-99-0201 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia, Original VEMO Quality V30-99-0201 VEMO:

Krzysztof, Opalenie
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.