Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » ogrzewanie i wentylacja » dmuchawa Opel KADETT E Kombi (T85) 1.4 i (C15, C35, D15, D35) (1990.01-1991.08) 60km » V40-79-0015 vemo
wybrany samochód: 
Opel Kadett E Kombi (t85) 1.4 I (c15, C35, D15, D35) (1990.01-1991.08) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Opornik, wentylator wewnętrzny, Original VEMO Quality V40-79-0015 VEMO

V40-79-0015 Opornik, wentylator wewnętrzny, Original VEMO Quality VEMO
vemo V40-79-0015
96.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V40-79-0015

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Ilość biegunów3
nr EAN4062375183319

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Opornik, wentylator wewnętrzny, Original VEMO Quality V40-79-0015 VEMO

Rezystor wentylatora chłodnicy pasuje do: OPEL MERIVA B 1.3D/1.4/1.4LPG 06.10-03.17
numery OEM:
OPEL      13 322 476
OPEL      13 41 054
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Opornik, wentylator wewnętrzny, Original VEMO Quality V40-79-0015 VEMO w samochodach:

Dmuchawa wewnętrzna


Dmuchawa wnętrza kabiny pełni w pojeździe bardzo ważną funkcję. Bez niej funkcjonowanie klimatyzacji byłoby niemożliwe. Wentylator dostarcza ogrzane lub schłodzone powietrze do wnętrza kabiny pasażerskiej. Umożliwia to skuteczną regulację temperatury wewnątrz pojazdu. Wentylatory cechuje wysoka moc i duża przepustowość. Warto dodać, że możliwe jest zasilanie dmuchawy prądem o napięciu 12 V oraz 24 V. Dzięki temu wentylator może pracować zarówno w samochodach osobowych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

Dmuchawa pracuje w trybie ciągłym, w związku z tym ulega stopniowemu zużyciu. Objawia się to zazwyczaj głośniejszą pracą wentylatorów.

Łopatki pracują ze stosunkowo wysoką prędkością obrotową i w warunkach minimalnego tarcia, dzięki obecności środka smarnego. Nasilenie się hałasu podczas pracy wentylatora jest zwykle spowodowane utraceniem przez smar swoich właściwości przy jednoczesnym nagromadzeniu w tym miejscu brudu zwiększającego tarcie. To oznaka, że wkrótce dojdzie do zatarcia łożysk. Konieczna będzie wówczas wymiana zużytych elementów.

Trzeba jednak pamiętać, że nasmarowanie elementów dmuchawy nie zawsze skutkuje rozwiązaniem problemu głośnej pracy. W niektórych przypadkach najlepszym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w zakup nowego wentylatora.