Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Citroën C3 PICASSO (SH_) 1.6 HDi 110 (2010.05-???) 112km » V40-92-0781 vemo
wybrany samochód: 
Citroën C3 Picasso (sh_) 1.6 Hdi 110 (2010.05-???) 112km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V40-92-0781 VEMO

V40-92-0781 Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality VEMO
24.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V40-92-0781

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Szerokość [mm]11,5
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Ilość zębów, pierścień ABS29
Średnica wewnętrzna [mm]67
średnica zewnętrzna [mm]78
Ciężar [kg]0,072
nr EAN4046001946165

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V40-92-0781 VEMO

Pierścień ABS przód L/P pasuje do: OPEL ASTRA F, ASTRA F/KOMBI, ASTRA G, CALIBRA A, KADETT E, KADETT E COMBO, KADETT E/KOMBI, TIGRA, VECTRA A, VECTRA B, SAAB 900 II, 9-3 1.2-2.5 08.84-01.05
numery OEM:
OPEL      00 374 377 part
OPEL      03 74 377 part
OPEL      26 089 775 part
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V40-92-0781 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V40-92-0781 VEMO:

Wioletta, Nowogard
2023-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.