Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Ford TRANSIT V363 Furgon (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue (2016.03-???) 170km » V40-92-0791 vemo
wybrany samochód: 
Ford Transit V363 Furgon (fcd, Fdd) 2.0 Ecoblue (2016.03-???) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V40-92-0791 VEMO

V40-92-0791 Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality VEMO
vemo V40-92-0791
Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V40-92-0791
V40-92-0791
vemo V40-92-0791 Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality
180.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V40-92-0791

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
średnica zewnętrzna [mm]105
Średnica wewnętrzna [mm]101
Szerokość [mm]13
Ilość zębów, pierścień ABS51
nr EAN4046001957451

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V40-92-0791 VEMO

Pierścień ABS tył L/P pasuje do: NISSAN INTERSTAR, OPEL MOVANO A, RENAULT MASTER II, MASTER PRO 1.9D-3.0D 12.97-
numery OEM:
OPEL      V40920791
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V40-92-0791 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V40-92-0791 VEMO:

Wioletta, Nowogard
2023-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.