Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Subaru LEGACY II (BD) 2.0 i (BD4) (1994.09-1999.03) 116km » V40-99-1102 vemo
wybrany samochód: 
Subaru Legacy Ii (bd) 2.0 I (bd4) (1994.09-1999.03) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus termostatu, EXPERT KITS + V40-99-1102 VEMO

V40-99-1102 Korpus termostatu, EXPERT KITS + VEMO
vemo V40-99-1102
Korpus termostatu, EXPERT KITS + V40-99-1102
138.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V40-99-1102

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Rodzaj korpusuobudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz czujnikiem
Ciężar [kg]0,159
nr EAN4046001875298

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu, EXPERT KITS + V40-99-1102 VEMO

Króciec układu chłodzenia (liczba wyjść: 2) pasuje do: CHEVROLET AVEO, OPEL ADAM, ASTRA J, ASTRA J GTC, CORSA D, CORSA D/HATCHBACK, CORSA E, CORSA E/HATCHBACK, MERIVA B 1.2-1.4LPG 09.09-
numery OEM:
OPEL      1 338 022
OPEL      1 338 487
OPEL      25 192 985
OPEL      25192985
OPEL      55 562 048
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus termostatu, EXPERT KITS + V40-99-1102 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus termostatu, EXPERT KITS + V40-99-1102 VEMO:

Krzysztof, Opalenie
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.