Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » ogrzewanie i wentylacja » dmuchawa Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.6 Ti (2010.12-2019.06) 105km » V46-79-0007-1 vemo
wybrany samochód: 
Ford C-max Ii (dxa/cb7, Dxa/ceu) 1.6 Ti (2010.12-2019.06) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Regulator, wentylator nawiewu do wnętrza pojazdu, Original VEMO Quality V46-79-0007-1 VEMO

V46-79-0007-1 Regulator, wentylator nawiewu do wnętrza pojazdu, Original VEMO Quality VEMO
vemo V46-79-0007-1
57.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V46-79-0007-1

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Wyposażenie pojazdudla pojazdów bez klimatyzacji
Ogrzewanie/chłodzeniedla pojazdów bez filtrów węgla aktywnego
Ilość biegunów5
Ciężar [kg]0,11
nr EAN4046001828836

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Regulator, wentylator nawiewu do wnętrza pojazdu, Original VEMO Quality V46-79-0007-1 VEMO

Element regulacyjny dmuchawy (sterownik) pasuje do: NISSAN KUBISTAR, RENAULT CLIO I, CLIO I/HATCHBACK, KANGOO, KANGOO EXPRESS 1.1-Electric 05.90-
numery OEM:
NISSAN      27100-00QAC
RENAULT      77 01 034 875
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Regulator, wentylator nawiewu do wnętrza pojazdu, Original VEMO Quality V46-79-0007-1 VEMO w samochodach:

Dmuchawa wewnętrzna


Dmuchawa wnętrza kabiny pełni w pojeździe bardzo ważną funkcję. Bez niej funkcjonowanie klimatyzacji byłoby niemożliwe. Wentylator dostarcza ogrzane lub schłodzone powietrze do wnętrza kabiny pasażerskiej. Umożliwia to skuteczną regulację temperatury wewnątrz pojazdu. Wentylatory cechuje wysoka moc i duża przepustowość. Warto dodać, że możliwe jest zasilanie dmuchawy prądem o napięciu 12 V oraz 24 V. Dzięki temu wentylator może pracować zarówno w samochodach osobowych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

Dmuchawa pracuje w trybie ciągłym, w związku z tym ulega stopniowemu zużyciu. Objawia się to zazwyczaj głośniejszą pracą wentylatorów.

Łopatki pracują ze stosunkowo wysoką prędkością obrotową i w warunkach minimalnego tarcia, dzięki obecności środka smarnego. Nasilenie się hałasu podczas pracy wentylatora jest zwykle spowodowane utraceniem przez smar swoich właściwości przy jednoczesnym nagromadzeniu w tym miejscu brudu zwiększającego tarcie. To oznaka, że wkrótce dojdzie do zatarcia łożysk. Konieczna będzie wówczas wymiana zużytych elementów.

Trzeba jednak pamiętać, że nasmarowanie elementów dmuchawy nie zawsze skutkuje rozwiązaniem problemu głośnej pracy. W niektórych przypadkach najlepszym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w zakup nowego wentylatora.