Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Opel MOVANO A Furgon (X70) 2.5 DTi (FD) (2003.10-???) 99km » V46-81-0004-1 vemo
wybrany samochód: 
Opel Movano A Furgon (x70) 2.5 Dti (fd) (2003.10-???) 99km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V46-81-0004-1 VEMO

V46-81-0004-1 Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality VEMO
vemo V46-81-0004-1
433.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V46-81-0004-1

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Średnica [mm]58
Tryb pracyelektroniczny
MateriałAluminium
Ilość połączeń6
nr EAN4046001851254

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V46-81-0004-1 VEMO

Przepustnica powietrza pasuje do: DACIA DUSTER, DUSTER/SUV, LOGAN, LOGAN II, LOGAN MCV, SANDERO, RENAULT CLIO II, ESPACE IV, GRAND SCENIC II, KANGOO, KANGOO BE BOP, KANGOO EXPRESS 1.4-2.0 11.97-
numery OEM:
OPEL      44 10 221
OPEL      91 159 951
OPEL      93 160 202
OPEL      P4410221
RENAULT      82 00 051 274
RENAULT      82 00 059 268
RENAULT      82 00 063 652
RENAULT      82 00 083 206
RENAULT      82 00 123 061
VAUXHALL      93 160 202
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V46-81-0004-1 VEMO w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.