Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 1831 L (2013.03-???) 150km » V51-92-0001 vemo
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Platforma / Podwozie (ev, Hv, Uv) 1831 L (2013.03-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V51-92-0001 VEMO

V51-92-0001 Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality VEMO
21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V51-92-0001

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Szerokość [mm]8,4
Ilość zębów, pierścień ABS47
Średnica wewnętrzna [mm]73,7
średnica zewnętrzna [mm]83,8
nr EAN4046001946233

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V51-92-0001 VEMO

Pierścień ABS przód L/P pasuje do: CHEVROLET AVEO / KALOS, DAEWOO ESPERO, KALOS, LANOS, NEXIA, NUBIRA 1.3-2.0 10.91-
numery OEM:
CHEVROLET      V51920001
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V51-92-0001 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V51-92-0001 VEMO:

Wioletta, Nowogard
2023-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.