Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Lancia THEMA (834_) 2000 i.e. (834B) (1984.11-1988.09) 120km » V70-72-0144 vemo
wybrany samochód: 
Lancia Thema (834_) 2000 I.e. (834b) (1984.11-1988.09) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Czujnik, prędkość obrotowa koła, Green Mobility Parts V70-72-0144 VEMO

V70-72-0144 Czujnik, prędkość obrotowa koła, Green Mobility Parts VEMO
vemo V70-72-0144
Czujnik, prędkość obrotowa koła, Green Mobility Parts V70-72-0144
V70-72-0144
vemo V70-72-0144 Czujnik, prędkość obrotowa koła, Green Mobility Parts
111.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V70-72-0144

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Dynamika hamowania/jazdydla pojazdów z ABS
Napięcie znamionowe [V]12
Ciężar [kg]0,107
nr EAN4046001700163

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik, prędkość obrotowa koła, Green Mobility Parts V70-72-0144 VEMO

Czujnik ABS przód P pasuje do: TOYOTA AURIS, AVENSIS, COROLLA, VERSO 1.2-2.2D 10.06-08.19
numery OEM:
TOYOTA      89542 02120
TOYOTA      89542-02060
TOYOTA      89542-02061
TOYOTA      8954202061
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Czujnik, prędkość obrotowa koła, Green Mobility Parts V70-72-0144 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Czujnik, prędkość obrotowa koła, Green Mobility Parts V70-72-0144 VEMO:

Wioletta, Nowogard
2023-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.