Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 036905100A volkswagen

cewka zapłonowa audi seat skoda vw 036905100A VOLKSWAGEN

036905100A cewka zapłonowa audi seat skoda vw VOLKSWAGEN
157.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

036905100A

producent:

VOLKSWAGEN

Indeks: VAG 036905100A
Marka: VAG
Grupa towarowa TecDoc: Cewka zapłonowa
Nazwa: CEWKA ZAPŁONOWA AUDI SEAT SKODA VW
Opis: CEWKA ZAPŁONOWA AUDI SEAT SKODA VW
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 036905100A
Numer dostawcy: 036905100A

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie cewka zapłonowa audi seat skoda vw 036905100A VOLKSWAGEN

numery OEM:
VAG      036905100A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie cewka zapłonowa audi seat skoda vw 036905100A VOLKSWAGEN w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.