Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Opel REKORD C Kombi 1.7 S (1966-1971) 75km » 06H145255E volkswagen
wybrany samochód: 
Opel Rekord C Kombi 1.7 S (1966-1971) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

koło pasowe pompy wsp. vag 06H145255E VOLKSWAGEN

06H145255E koło pasowe pompy wsp. vag VOLKSWAGEN
volkswagen 06H145255E
koło pasowe pompy wsp. vag 06H145255E
06H145255E
133.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

06H145255E

producent:

VOLKSWAGEN

Indeks: VAG 06H145255E
Marka: VAG
Grupa towarowa TecDoc: Koło pasowe, pompa wspomagania
Nazwa: KOŁO PASOWE POMPY WSP. VAG
Opis: Passat, Golf, T5, Sharan
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 038145255B
Numer dostawcy: 06H145255E

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie koło pasowe pompy wsp. vag 06H145255E VOLKSWAGEN

KOĂşO PASOWE POMPY WSPOMAGANIA VW
numery OEM:
AUDI      06H145255E
SEAT      06H145255E
VAG      06H145255E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie koło pasowe pompy wsp. vag 06H145255E VOLKSWAGEN w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.