Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 06J905110G volkswagen

CEWKA ZAPŁONOWA VAG 06J905110G VOLKSWAGEN

156.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

06J905110G

producent:

VOLKSWAGEN

CEWKA ZAPŁONOWA VAG
Napięcie [V] : 12
Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 10
Zamiennik: 06J905110G
Numer dostawcy: 06J905110G
Kod GTU: Nie dotyczy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA VAG 06J905110G VOLKSWAGEN

CEWKA ZAPŁONOWA VAG 06J905110G ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

PORSCHE

911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA

ASTON MARTIN

VANQUISH, DB9, DB9 Volante, VANTAGE, VANTAGE Volante, RAPIDE, DBS

Numery OE CEWKA ZAPŁONOWA VAG 06J905110G producenta VOLKSWAGEN

PORSCHE

95890511000

numery OEM:
PORSCHE      958 905 110 00
VAG      06J 905 110 B
VAG      06J 905 110 C
VAG      06J 905 110 D
VAG      06J 905 110 E
VAG      06J 905 110 F
VAG      06J 905 110 G
VAG      06J 905 110 K
VAG      06J 905 110 N
VAG      06K 905 110 J
VAG      06K 905 110 K
VAG      06L 905 110 B
VAG      06L 905 110 C
VAG      06L 905 110 D
VAG      06L 905 110 E
VAG      06L 905 110 F
VAG      06L 905 110 H
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA VAG 06J905110G VOLKSWAGEN w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.