Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Ferrari DINO GT (206/246) 246 GT (1969-1973) 195km » 06L115562 volkswagen
wybrany samochód: 
Ferrari Dino Gt (206/246) 246 Gt (1969-1973) 195km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

filtr oleju vag 06L115562 VOLKSWAGEN

06L115562 filtr oleju vag VOLKSWAGEN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

06L115562

producent:

VOLKSWAGEN

Indeks: VAG 06L115562
Marka: VAG
Grupa towarowa TecDoc: Filtr oleju
Nazwa: FILTR OLEJU VAG
Opis: Filtr oleju AUDI A1, A3, A4, A5 SEAT LEON SKODA OCTAVIA VW GOLF VII 1.8TFSI/2.0TFSI 04.12-
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : HU6002Z
Numer dostawcy: 06L115562
Parametry:Wysokość [mm] : 112
Średnica wewnętrzna [mm] : 24
Średnica zewnętrzna [mm] : 53
Średnica wewnętrzna 1 [mm] : 24

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie filtr oleju vag 06L115562 VOLKSWAGEN

numery OEM:
PORSCHE      958.115.466.00
PORSCHE      958.115.562.00
VAG      06K 115 466
VAG      06K 115 562
VAG      06L 115 466
VAG      06L 115 562
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie filtr oleju vag 06L115562 VOLKSWAGEN w samochodach:

Opinie Klientów o filtr oleju vag 06L115562 VOLKSWAGEN:

Benedykt, Gdańsk
2022-11-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Benedykt, Gdańsk
2020-12-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.