Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 1.5 dCi (JZ09, JZ0D, JZ10, JZ14, JZ1G, JZ29, JZ2C) (2009.04-???) 110km » 0AW 301 516H volkswagen
wybrany samochód: 
Renault Grand Scénic Iii (jz0/1_) 1.5 Dci (jz09, Jz0d, Jz10, Jz14, Jz1g, Jz29, Jz2c) (2009.04-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny autom. skrzyni biegó 0AW 301 516H VOLKSWAGEN

0AW 301 516H Filtr hydrauliczny autom. skrzyni biegó VOLKSWAGEN
volkswagen 0AW 301 516H
228.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

0AW 301 516H

producent:

VOLKSWAGEN

AUDI A4 B8, A5, A6 C7, A7 1.8-3.2 06.07-09.18

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny autom. skrzyni biegó 0AW 301 516H VOLKSWAGEN

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A4 B8, A5, A6 C7, A7 1.8-3.2 06.07-09.18
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny autom. skrzyni biegó 0AW 301 516H VOLKSWAGEN w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.