Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 4x4 (RS413, ZD11S) (2006.01-???) 90km » 1J0711951C volkswagen
wybrany samochód: 
Suzuki Swift Iii (mz, Ez) 1.3 4x4 (rs413, Zd11s) (2006.01-???) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PROWADNICA LINKI RĘCZNEGO VAG 1J0711951C VOLKSWAGEN

1J0711951C PROWADNICA LINKI RĘCZNEGO VAG VOLKSWAGEN
91.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

1J0711951C

producent:

VOLKSWAGEN

PROWADNICA LINKI RĘCZNEGO VAG
z lewej
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 1J0711951C
Numer dostawcy: 1J0711951C
Kod GTU: GTU_07

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PROWADNICA LINKI RĘCZNEGO VAG 1J0711951C VOLKSWAGEN

PROWADNICA LINKI HAM. R╩CZ. VW GOLF IV LE
numery OEM:
AUDI      1J0711951C
VOLKSWAGEN      1J0711951C
VAG      1J0711951C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PROWADNICA LINKI RĘCZNEGO VAG 1J0711951C VOLKSWAGEN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.