Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Opel KADETT E liftback (T85) 1.5 TD (C08, C48, D08, D48) (1988.07-1991.08) 72km » 1J0711952C volkswagen
wybrany samochód: 
Opel Kadett E Liftback (t85) 1.5 Td (c08, C48, D08, D48) (1988.07-1991.08) 72km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PROWADNICA LINKI RĘCZNEGO VAG 1J0711952C VOLKSWAGEN

1J0711952C PROWADNICA LINKI RĘCZNEGO VAG VOLKSWAGEN
79.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

1J0711952C

producent:

VOLKSWAGEN

PROWADNICA LINKI RĘCZNEGO VAG
z prawej
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 1J0711952C
Numer dostawcy: 1J0711952C
Kod GTU: GTU_07

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PROWADNICA LINKI RĘCZNEGO VAG 1J0711952C VOLKSWAGEN

PROWADNICA LINKI HAM. R╩CZ. VW GOLF IV PR
numery OEM:
AUDI      1J0711952C
VOLKSWAGEN      1J0711952C
VAG      1J0711952C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PROWADNICA LINKI RĘCZNEGO VAG 1J0711952C VOLKSWAGEN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.