Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Audi 80 (613) 1.7 (1966-1968) 80km » 1K0201801E volkswagen
wybrany samochód: 
Audi 80 (613) 1.7 (1966-1968) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZBIORNIK WĘGLA AKTYWNEGO VAG 1K0201801E VOLKSWAGEN

1K0201801E ZBIORNIK WĘGLA AKTYWNEGO VAG VOLKSWAGEN
volkswagen 1K0201801E
631.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

1K0201801E

producent:

VOLKSWAGEN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZBIORNIK WĘGLA AKTYWNEGO VAG 1K0201801E VOLKSWAGEN

FILTR ZBIORNIKA PALIWA VW GOLF 10-
numery OEM:
AUDI      1K0201797AE
AUDI      1K0201801E
VOLKSWAGEN      1K0201797AE
VOLKSWAGEN      1K0201801D
VOLKSWAGEN      1K0201801E
VAG      1K0201801E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZBIORNIK WĘGLA AKTYWNEGO VAG 1K0201801E VOLKSWAGEN w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.