Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Ford MONDEO IV (BA7) 2.0 TDCi (2007.03-2015.01) 130km » 4M0615121AB volkswagen
wybrany samochód: 
Ford Mondeo Iv (ba7) 2.0 Tdci (2007.03-2015.01) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CZUJNIK KLOCKÓW HAMULCOWYCH VAG 4M0615121AB VOLKSWAGEN

4M0615121AB CZUJNIK KLOCKÓW HAMULCOWYCH VAG VOLKSWAGEN
170.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

4M0615121AB

producent:

VOLKSWAGEN

CZUJNIK KLOCKÓW HAMULCOWYCH VAG
hamulce tarczowe
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 4M0615121AB
Numer dostawcy: 4M0615121AB
Kod GTU: Nie dotyczy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CZUJNIK KLOCKÓW HAMULCOWYCH VAG 4M0615121AB VOLKSWAGEN

CZUJNIK KLOCKËW HAM. AUDI Q7 15-
numery OEM:
AUDI      4M0615121AB
VOLKSWAGEN      4M0615121AB
VAG      4M0 615 121 AB
VAG      4M0 615 121 R
VAG      4M0 615 121 S
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie CZUJNIK KLOCKÓW HAMULCOWYCH VAG 4M0615121AB VOLKSWAGEN w samochodach:

Opinie Klientów o CZUJNIK KLOCKÓW HAMULCOWYCH VAG 4M0615121AB VOLKSWAGEN:

Roksana, Golczewo
2021-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Siemianowice Śląskie
2020-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.