Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 3.0 TDI (2017.03-2018.08) 218km » 30793669 volvo
wybrany samochód: 
Audi A5 Kabriolet (f57, F5e) 3.0 Tdi (2017.03-2018.08) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CZUJNIK CIŚNIENIA VOLVO 30793669 VOLVO

30793669 CZUJNIK CIŚNIENIA VOLVO VOLVO
927.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

30793669

producent:

VOLVO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CZUJNIK CIŚNIENIA VOLVO 30793669 VOLVO

Czujnik ciśnienia w układzie hamulcowym pasuje do: VOLVO S60 I, S80 I, V70 II, XC70 I 2.4/2.4 Bifuel (CNG)/2.4 Bifuel (LPG)/2.4 T/2.4 T AWD/2.5 T/2.5 T AWD/2.5 T XC AWD/2.9/T5/T6
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie CZUJNIK CIŚNIENIA VOLVO 30793669 VOLVO w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.