Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Mitsubishi Canter (FB7, FB8, FE7, FE8) VII FE74S (2006-???) 131km » DB182 wbh
wybrany samochód: 
Mitsubishi Canter (fb7, Fb8, Fe7, Fe8) Vii Fe74s (2006-???) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

przewód hamulcowy giętki mercedes w251 r-klasa DB182 WBH

DB182 przewód hamulcowy giętki mercedes w251 r-klasa WBH
12.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

DB182

producent:

WBH

(586mm) Mercedes W251 R-klasa 06- przód, W164 M-klasa 05- przód
Długość [mm] : 586
oś przednia po obydwu stronach
Wymagana ilość : 2
Gwint wewnętrzny [mm] : M 10 x 1
Gwint zewnętrzny [mm] : M 10 x 1

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie przewód hamulcowy giętki mercedes w251 r-klasa DB182 WBH

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie przewód hamulcowy giętki mercedes w251 r-klasa DB182 WBH w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.
 

WBH