Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » I10539YMT yamato

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10539YMT Yamato

I10539YMT Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego Yamato
yamato I10539YMT
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10539YMT
I10539YMT
35.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I10539YMT

producent:

Yamato

Długość [mm] 245
Szerokość [mm] 52
Wysokość [mm] 72
Wymiar gwintu M16x1.5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintu z gwintem wewnętrznym
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
nr EAN 5900427586420
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10539YMT Yamato

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: HYUNDAI ELANTRA V, I30, VELOSTER, KIA CEED, CERATO II, PRO CEED, SOUL II 1.0-2.0 07.09-

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10539YMT ma zastosowanie do modeli samochodów

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10539YMT producenta Yamato

HYUNDAI

568203X090, 56820A6090, 5682O3XO9O, 5682OA6O9O

KIA

56820A6090

numery OEM:
HYUNDAI      56820 3X090
HYUNDAI      56820 A6090
HYUNDAI      5682O-3XO9O
HYUNDAI      5682O-A6O9O
KIA      56820 A6090
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10539YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10539YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.