Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Renault LAGUNA II (BG0/1_) 3.0 V6 24V (BG01, BG02, BG0D, BG0Y) (2001.03-2007.08) 207km » I10551YMT yamato
wybrany samochód: 
Renault Laguna Ii (bg0/1_) 3.0 V6 24v (bg01, Bg02, Bg0d, Bg0y) (2001.03-2007.08) 207km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10551YMT Yamato

I10551YMT Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego Yamato
yamato I10551YMT
39.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I10551YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Średnica 1 [mm]15
Kształtustawiony pod kątem
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość 1 [mm]120,5
Długość 2 [mm]29,5
Rozmiar gwintu 1M16X1.5
Rozmiar gwintu 2M10X1.25
Długość opakowania [cm]20
Szerokość opakowania [cm]9,5
Wysokość opakowania [cm]5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10551YMT Yamato

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: HYUNDAI ELANTRA IV, ELANTRA V, ELANTRA VI, GENESIS, I30, KONA, KIA CEED, PROCEED, XCEED 1.0-Electric 01.06-
numery OEM:
HYUNDAI      56820-3M010
HYUNDAI      56820-3M950
HYUNDAI      56820-AA000
HYUNDAI      56820-B1250
HYUNDAI      56820-F2000
HYUNDAI      56820-J7000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10551YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10551YMT Yamato:

2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.