Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi Q8 (4MN, 4MT) 55 TFSI e quattro (2020.11-???) 381km » I11045YMT yamato
wybrany samochód: 
Audi Q8 (4mn, 4mt) 55 Tfsi E Quattro (2020.11-???) 381km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I11045YMT Yamato

I11045YMT Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego Yamato
yamato I11045YMT
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I11045YMT
I11045YMT
29.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I11045YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Wymiar stożka [mm]14,7
Zbieżność stożka1/6
Rozmiar gwintu 1M14x1,50
Rozmiar gwintu 2M14x1,50
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintuz gwintem wewnętrznym
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
nr EAN5900427507388

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I11045YMT Yamato

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: NISSAN AVENIR, CEDRIC, NAVARA, NP300, PATHFINDER II, PICK UP, PRAIRIE LIBERTY, TERRANO II, TERRANO REGULUS, X-TRAIL I 2.0-3.5 06.91-
numery OEM:
NISSAN      48520 0P725
NISSAN      48520 0W025
NISSAN      48520 3S525

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I11045YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I11045YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.