Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Volvo 940 II Kombi (945) 2.4 TD Interc. (1994.08-1998.10) 122km » I18004YMT yamato
wybrany samochód: 
Volvo 940 Ii Kombi (945) 2.4 Td Interc. (1994.08-1998.10) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I18004YMT Yamato

I18004YMT Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego Yamato
yamato I18004YMT
29.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I18004YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowyzewnętrzny
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintuM12x1,25
Długość [mm]72
Gwint wewnętrzny [mm]M12x1,25
nr EAN5900427510944

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I18004YMT Yamato

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: GEO METRO, STORM, SUZUKI BALENO, CAPPUCCINO, IGNIS I, LIANA, SPLASH, SWIFT, SWIFT I, SWIFT II, SWIFT III, WAGON R, WAGON R+ 0.7-2.3 10.83-
numery OEM:
SUZUKI      48810 60B 00
SUZUKI      48810 820 00
SUZUKI      96052290

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I18004YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I18004YMT Yamato:

2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.