Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Honda CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.6 i (EK1) (1995.11-2001.02) 114km » J14016YMT yamato
wybrany samochód: 
Honda Civic Vi Hatchback (ej, Ek) 1.6 I (ek1) (1995.11-2001.02) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza J14016YMT Yamato

J14016YMT Sworzeń wahacza Yamato
yamato J14016YMT
Sworzeń wahacza J14016YMT
J14016YMT
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

J14016YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz obu stron
Rodzaj wahaczadla wahacza poprzecznego
nr EAN5900427550490

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza J14016YMT Yamato

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 15,5mm) pasuje do: HONDA CR-V II, ELEMENT 2.0/2.2D/2.4 09.01-12.11
numery OEM:
HONDA      51220 S9A 982

Zastosowanie Sworzeń wahacza J14016YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza J14016YMT Yamato:

Rafał, Straszęcin
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.