Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » PW670023 ysparts

pompa wspomagania volvo s60 01-, xc70 02-, s80 01- PW670023 YSPARTS

PW670023 pompa wspomagania volvo s60 01-, xc70 02-, s80 01- YSPARTS
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

PW670023

producent:

YSPARTS

Indeks: HPS PW670023
Marka: YSPARTS
Grupa towarowa TecDoc: Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Nazwa: POMPA WSPOMAGANIA VOLVO S60 01-, XC70 02-, S80 01-
Opis: VOLVO: S60 2.4D 07.2001-> XC70 2.4 D AWD CROSS COUNTRY 09.2002-> S80 2.4D 2.4 D 08.2001 -07.2006
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 8603051
Numer dostawcy: PW670023
Parametry:hydrauliczny Ilość żeber : 6
Koło pasowe o śr. [mm] : 142
Dla producentów przekładni kierowniczych : ZF

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie pompa wspomagania volvo s60 01-, xc70 02-, s80 01- PW670023 YSPARTS

numery OEM:
VOLVO      8251737
VOLVO      8602733
VOLVO      8603051
VOLVO      8683376
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie pompa wspomagania volvo s60 01-, xc70 02-, s80 01- PW670023 YSPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o pompa wspomagania volvo s60 01-, xc70 02-, s80 01- PW670023 YSPARTS:

2021-09-21
 5/5
trudno na rynku znaleźć coś taniej jeżeli chodzi o nowe części

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

YSPARTS