Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » YS-ST066 ysparts

pompa wspomagania audi a4,a5 1,8tfsi, 2.0tfsi 07- YS-ST066 YSPARTS

YS-ST066 pompa wspomagania audi a4,a5 1,8tfsi, 2.0tfsi 07- YSPARTS
672.99 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

YS-ST066

producent:

YSPARTS

Indeks: YSP YS-ST066
Marka: YSPARTS
Grupa towarowa TecDoc: Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Nazwa: POMPA WSPOMAGANIA AUDI A4,A5 1,8TFSI, 2.0TFSI 07-
Opis: A4 1.8/2.0 TFSI 11.2007-4.2009 A5 1.8/2.0 TFSI 11.2007-4.2009 / z kołem 132mm, 6PK
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 8K0145153F
Numer dostawcy: YS-ST066
Parametry:Ograniczenia producenta : ZF
Ilość żeber : 6
Koło pasowe o śr. [mm] : 132

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie pompa wspomagania audi a4,a5 1,8tfsi, 2.0tfsi 07- YS-ST066 YSPARTS

numery OEM:
AUDI      8K0145153F
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie pompa wspomagania audi a4,a5 1,8tfsi, 2.0tfsi 07- YS-ST066 YSPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o pompa wspomagania audi a4,a5 1,8tfsi, 2.0tfsi 07- YS-ST066 YSPARTS:

2021-09-21
 5/5
trudno na rynku znaleźć coś taniej jeżeli chodzi o nowe części

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

YSPARTS