Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Mazda 6 Hatchback (GH) 2.2 D (GH10) (2010.01-2012.12) 129km » 5961.304.069 zf
wybrany samochód: 
Mazda 6 Hatchback (gh) 2.2 D (gh10) (2010.01-2012.12) 129km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 5961.304.069 ZF

5961.304.069 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów ZF
77.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

5961.304.069

producent:

ZF

Ograniczenia producentaGetrag
Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 6-biegowa
Typ skrzyni biegówDCT450, DCT470
Typ skrzyni biegówMPS6 POWERSHIFT
Typ skrzyni biegówSPS6 POWERSHIFT
nr EAN4053203401224

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 5961.304.069 ZF

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI ZF 5961.304.069 Z OBUDOWĄ VOLVO C70 II S40 II S60 II S80 II V40 V50 V60 I V70 III XC60/FORD C-MAX C-MAX II FOCUS II III GALAXY KUGA I II 04-
numery OEM:
FORD      1 589 089
FORD      1 848 704
FORD      7M5R-6C631-AD
FORD      7M5R-7G186-AB
MITSUBISHI      2513A040
VOLVO      31256837
VOLVO      31367964
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 5961.304.069 ZF w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.