System hamulcowy | VAG | |
Okładzina hamulcowa | Wymiar podstawowy | |
Sposób montażu | montowany wcześniej | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z cylinderkiem hamulcowym | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami | |
Śr. wewn. bębna ham. [mm] | 200 | |
Szerokość [mm] | 40 | |
Średnica tłoka [mm] | 19,05 | |
Oznaczenie kontrolne | ECE R90 APPROVED | |
nr EAN | 4250238731580 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw szczęk hamulcowych, KIT Z 20990.109.9 ZIMMERMANN
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
VAG | 007 440 071 A | |
VAG | 007 440 071 B | |
VAG | 007 440 077 A | |
VAG | 007 440 077 B | |
VAG | 115 331 140 | |
VAG | 115 331 141 | |
VAG | 115 331 142 | |
VAG | 115 331 143 | |
VAG | 115 331 144 | |
VAG | 1H0 609 525 | |
VAG | 1H0 609 525 D | |
VAG | 1H0 609 525 X | |
VAG | 1H0 609 526 | |
VAG | 1H0 609 526 D | |
VAG | 1H0 609 527 | |
VAG | 1H0 609 527 B | |
VAG | 1H0 609 527 D | |
VAG | 1H0 609 528 | |
VAG | 1H0 609 528 D | |
VAG | 1H0 685 511 AX | |
VAG | 1H0 698 071 | |
VAG | 1H0 698 520 V | |
VAG | 1H0 698 520 X | |
VAG | 1H0 698 525 V | |
VAG | 1H0 698 525 X | |
VAG | 357 609 525 V | |
VAG | 357 609 527 | |
VAG | 357 609 528 | |
VAG | 357 698 525 V | |
VAG | 357 698 525 X | |
VAG | 6Q0 698 525 | |
VAG | 6Q0 698 525 A | |
VAG | 6R0 698 520 X | |
VAG | 6U0 698 451 | |
VAG | 6U0 698 525 | |
VAG | 6U0 698 525 A | |
VAG | 6U0 698 525 AV | |
VAG | 6Y0 609 525 A | |
VAG | 6Y0 609 526 A | |
VAG | 6Y0 609 527 A | |
VAG | 6Y0 609 528 A | |
VAG | 6Y0 698 525 | |
VAG | 811 609 525 E | |
VAG | 811 609 526 E | |
VAG | Q06 095 27A |
Zastosowanie Zestaw szczęk hamulcowych, KIT Z 20990.109.9 ZIMMERMANN w samochodach:
Powstała w latach sześćdziesiątych XX wieku Firma Otto Zimmermann opracowuje, produkuje i sprzedaje wysokiej jakości części samochodowe przeznaczone dla zakładów motoryzacyjnych oraz na niezależny rynek części samochodowych.
W roku 1990 Otto Zimmermann GmbH przeniosła siedzibę z Eppingen do Sinsheim i od tego czasu systematycznie rozszerza swoją bazę administracyjną, moce produkcyjne i powierzchnię magazynową, która obecnie wynosi ponad 17.000 metrów kwadratowych.