Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Volkswagen MULTIVAN T5 (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN) 2.0 TSI 4motion (2011.07-2015.08) 204km » 430.1788.20 zimmermann
wybrany samochód: 
Volkswagen Multivan T5 (7hm, 7hn, 7hf, 7ef, 7em, 7en) 2.0 Tsi 4motion (2011.07-2015.08) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy, COAT Z 430.1788.20 ZIMMERMANN

430.1788.20 Bęben hamulcowy, COAT Z ZIMMERMANN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

430.1788.20

producent:

ZIMMERMANN

Status produktu: Normalny
Powierzchniapokryty
Śr. zewn. bębna ham. [mm]249
Śr. wewn. bębna ham. [mm]203
Wysokość [mm]61
Felga, ilość otworów4
Ø rozmieszczenia otworów [mm]100
Średnica otworu centrującego [mm]60
Minimalna grubość [mm]204,7
Ciężar [kg]4,30
Wzór otworów/Ilość otworów8/4
nr EAN4250238767602

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy, COAT Z 430.1788.20 ZIMMERMANN

numery OEM:
FIAT      55701379
FIAT      55703042
OPEL      568 269
zamienniki:
36-0132
brak
KAGER
BT1032
brak
FTE automotive GmbH
18-0373
brak
METELLI CIFAM
BDR638
brak
QUINTON
252320
brak
NK
BF502
brak
DELPHI
7D0656
brak
KAWE
NDR 342
brak
NATIONAL
7D0656R
brak
LPR
C6F017ABE
brak
ABE

Zastosowanie Bęben hamulcowy, COAT Z 430.1788.20 ZIMMERMANN w samochodach:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.

Powstała w latach sześćdziesiątych XX wieku Firma Otto Zimmermann opracowuje, produkuje i sprzedaje wysokiej jakości części samochodowe przeznaczone dla zakładów motoryzacyjnych oraz na niezależny rynek części samochodowych.

W roku 1990 Otto Zimmermann GmbH przeniosła siedzibę z Eppingen do Sinsheim i od tego czasu systematycznie rozszerza swoją bazę administracyjną, moce produkcyjne i powierzchnię magazynową, która obecnie wynosi ponad 17.000 metrów kwadratowych.