Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » C53001ABE abe

Cylinderek hamulcowy C53001ABE ABE

C53001ABE Cylinderek hamulcowy ABE
abe C53001ABE
Cylinderek hamulcowy C53001ABE
C53001ABE
abe C53001ABE Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy C53001ABE abe
Cylinderek hamulcowy C53001ABE abe
Cylinderek hamulcowy C53001ABE abe

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

C53001ABE

producent:

ABE

Średnica tłoka cylindra [mm] 15,87
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5900427208285

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C53001ABE ABE

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: MAZDA 121 I, 121 II, 323 S VI 1.1-1.6 10.87-02.01
numery OEM:
MAZDA      D001 26 610A
MAZDA      D001 26 610B
zamienniki:
39-4665
brak
KAGER
FHW4110
brak
FERODO
72629
brak
A.B.S.
72684
brak
A.B.S.
RZ-3774
brak
OPTIMAL
5002147
brak
GIRLING
W4763
brak
KAWE

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C53001ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.