Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » C5C000ABE abe

Cylinderek hamulcowy C5C000ABE ABE

C5C000ABE Cylinderek hamulcowy ABE
abe C5C000ABE
Cylinderek hamulcowy C5C000ABE
C5C000ABE
abe C5C000ABE Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy C5C000ABE abe
22.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C5C000ABE

producent:

ABE

Średnica tłoka cylindra [mm] 22,2
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5900427209398

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C5C000ABE ABE

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: CITROEN C15, C15/MINIVAN, RENAULT 18, 18 VARIABLE, ESPACE I, ESPACE II, FUEGO 1.0-2.2 05.79-12.05

Cylinderek hamulcowy C5C000ABE ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Cylinderek hamulcowy C5C000ABE producenta ABE

RENAULT

7701365519

CITROËN

17689400, 95606669

numery OEM:
CITROËN      17 689 400
CITROËN      95 606 669
RENAULT      77 01 365 519
TALBOT      00 176 894 00
zamienniki:
39-4580
KAGER
R22078C1
brak
FTE automotive GmbH
39-4189
KAGER
FHW128
brak
FERODO
R22078A1
brak
FTE automotive GmbH
R22081B1
brak
FTE automotive GmbH
52906
brak
A.B.S.
803917
brak
NK
W4508
brak
KAWE

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C5C000ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.