Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4508 lpr

Cylinderek hamulcowy 4508 LPR

4508 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4508
Cylinderek hamulcowy 4508
21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

C12333

numer części:

4508

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 22
Rozstaw śrub mocujących [mm] 36
Wymiar gwintu 10 x 1
System hamulcowy Bendix
Materiał Żeliwo
nr EAN 8032532014400

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4508 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: CITROEN C15, C15/MINIVAN, DACIA SOLENZA, RENAULT 18, 18 VARIABLE, ESPACE I, ESPACE II, FUEGO, SAFRANE II, TRAFIC 1.0-2.2 05.79-

Cylinderek hamulcowy 4508 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4508 producenta LPR

RENAULT

6001544436, 7700650845, 7701365519

CITROËN

95606669

numery OEM:
CITROËN      95606669
RENAULT      6001544436
RENAULT      7700650845
RENAULT      7701365519
TALBOT      17689400
TALBOT      1789400

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4508 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4508 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.