Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » C5C005ABE abe

Cylinderek hamulcowy C5C005ABE ABE

C5C005ABE Cylinderek hamulcowy ABE
abe C5C005ABE
Cylinderek hamulcowy C5C005ABE
C5C005ABE
abe C5C005ABE Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy C5C005ABE abe
Cylinderek hamulcowy C5C005ABE abe
Cylinderek hamulcowy C5C005ABE abe
27.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C5C005ABE

producent:

ABE

Średnica tłoka cylindra [mm] 20,6
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
nr EAN 5900427209428

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C5C005ABE ABE

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: CITROEN SAXO, XSARA, XSARA/HATCHBACK, XSARA/KOMBI, ZX, PEUGEOT 106 II, 306, RENAULT LAGUNA I, MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE I COACH 1.0-3.0 03.91-08.05

Cylinderek hamulcowy C5C005ABE ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Cylinderek hamulcowy C5C005ABE producenta ABE

CITROËN

4402A8, 4402C3

PEUGEOT

4402A8, 4402C3

RENAULT

7701041021

numery OEM:
CITROËN      4402 A8
CITROËN      4402 C3
PEUGEOT      4402 A8
PEUGEOT      4402 C3
RENAULT      77 01 041 021

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C5C005ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.