Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Opel ASTRA F liftback (T92) 1.7 D (F08, M08, F68, M68) (1991.12-1992.09) 57km » 4625 lpr
wybrany samochód: 
Opel Astra F Liftback (t92) 1.7 D (f08, M08, F68, M68) (1991.12-1992.09) 57km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 4625 LPR

4625 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4625
Cylinderek hamulcowy 4625
22.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

C05913

numer części:

4625

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałŻeliwo
System hamulcowyTRW
Wymiar gwintu10 x 1
otwór Ø [mm]20,64
Rozstaw śrub mocujących [mm]31,7
nr EAN8032532015254

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4625 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: CITROEN SAXO, XSARA, XSARA/HATCHBACK, ZX, ZX/HATCHBACK, PEUGEOT 106 II, 106 II/HATCHBACK, 306, 306/HATCHBACK, RENAULT LAGUNA I 1.0-Electric 03.91-03.05
numery OEM:
CITROËN      4402A8
FIAT      7086715
PEUGEOT      4402A8
PEUGEOT      4402C3
RENAULT      7701041021
RENAULT      8671020607

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4625 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4625 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.