Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » C5W013ABE abe

Cylinderek hamulcowy C5W013ABE ABE

C5W013ABE Cylinderek hamulcowy ABE
abe C5W013ABE
19.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C5W013ABE

producent:

ABE

Średnica tłoka cylindra [mm] 17,5
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5900427212909

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C5W013ABE ABE

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: AUDI 100 C2, 100 C3, 50, 80 B1, 80 B2, 80 B4, 90 B2, A2, COUPE B2, SEAT AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, IBIZA III, TOLEDO I 0.8-2.8 05.72-

Cylinderek hamulcowy C5W013ABE ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Cylinderek hamulcowy C5W013ABE producenta ABE

AUDI

321611053A, 331611051A, 331611053, 331611053A, 331698051A

VOLKSWAGEN

321611053A, 331611053, 331611053A, 6N0611053

SEAT

321611053A, 331611051A, 331611053, 331611053A, 331698051A, 6N0611053

numery OEM:
AUDI      321 611 053 A
AUDI      331 611 051 A
AUDI      331 611 053
AUDI      331 611 053 A
AUDI      331 698 051 A
SEAT      321 611 053 A
SEAT      331 611 051 A
SEAT      331 611 053
SEAT      331 611 053 A
SEAT      331 698 051 A
SEAT      6N0 611 053
VOLKSWAGEN      321 611 053 A
VOLKSWAGEN      331 611 053
VOLKSWAGEN      331 611 053 A
VOLKSWAGEN      6N0 611 053
VAG      331 611 051 A

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C5W013ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.