02.05 infolinia nieczynna
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Volkswagen TRANSPORTER T3 Furgon (24_, 25_) 1.6 TD Syncro (1986.03-1992.07) 69km » MD-459 alco
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T3 Furgon (24_, 25_) 1.6 Td Syncro (1986.03-1992.07) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju MD-459 ALCO

MD-459 Filtr oleju ALCO
23.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (9 ocen)
numer części:

MD-459

producent:

ALCO

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]156,0
średnica zewnętrzna [mm]65,0
Średnica wewnętrzna [mm]28,0
nr EAN5294511115222

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju MD-459 ALCO

FILTR OLEJU BMW M47 320-520 01
numery OEM:
BMW      11427787697

Zastosowanie Filtr oleju MD-459 ALCO w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju MD-459 ALCO:

2020-02-09
 5/5
OK
2019-11-05
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
2022-05-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-07
 5/5
dobry i tani filtr
2020-04-04
 5/5
Zakup alco MD-355 odbył się bez problemów, polecam sklep
2021-05-16
 5/5
Filtruje :) nie cieknie, chyba dobry
2020-09-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-23
 5/5
ok

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.