Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 13.0460-3998.2 ate

Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-3998.2 ATE

13.0460-3998.2 Klocki hamulcowe - komplet ATE
ate 13.0460-3998.2
Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-3998.2
180.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (269 ocen)
numery handlowe:

23273, 603998

numer części:

13.0460-3998.2

producent:

ATE

Szerokość [mm] 168,7
Wysokość [mm] 62,8
Grubość [mm] 17,8
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Liczba śrub 2
System hamulcowy Bosch
Oznaczenie kontrolne E1 90R-01176/534
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633097260

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-3998.2 ATE

Klocek hamulcowy kpl. przód (ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego), pasuje do: CITROEN C5 I, C5 II, C5 II/KOMBI, C5 I/KOMBI 2.0D/2.2D/3.0 03.01-

ATE to jeden z największych dostawców klockach hamulcowych 13.0460-3998.2 na rynek niezależny oraz dla wytwórców samochodów.
Wszystkie klocki hamulcowe produkowane w fabrykach ATE, również prezentowane klocki hamulcowe o numerze 13.0460-3998.2, produkowane są z zachowaniem wysokich standardów i w oparciu o surowe normy jakościowe.
Odporność na przedwczesne zużycie klockach hamulcowych 13.0460-3998.2 ATE to coś, co daje przewagę producentowi tej części i wyróżnia go spośród pozostałych. Wszystko to za sprawą wysokiej jakości materiałów wykorzystanych do produkcji. Praktycy twierdzą jednoznacznie, że klocki hamulcowe ATE 13.0460-3998.2 najlepiej spełniają wymogi trwałości.
Klocki hamulcowe 13.0460-3998.2 mają zastosowanie do samochodu CITROËN JUMPER Autobus (230P) od 1994.02 oraz wielu innych modeli aut.
Zamawianie części samochodowych nie zawsze jest proste. Jeżeli nie czujesz sie na siłach właściwie dobrać samodzielnie klocków hamulcowych do swojego samochodu zaufaj doradcom o długoletnim stażu pracującym w naszym sklepie. Pomogą Ci w tym zadaniu, a Ty będziesz mógł się cieszyć szybką dostawą zamówionej części.
W sklepie z częściami e-autoparts.pl poza klockami hamulcowymi 13.0460-3998.2 ATE znajdziesz wiele innych produktów producenta ATE. Ceny sprzedawanych w naszym sklepie części należą do najlepszych na polskim i europejskim rynku motoryzacyjnym.
numery OEM:
CITROËN      4252 16
CITROËN      4252 49
CITROËN      4252 89

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-3998.2 ATE w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-3998.2 ATE:

2020-01-13
 5/5
produkt dobrej marki -ok
2023-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-30
 5/5
Cena klocków 13.0460-3994.2 nie jest najniższa ale odpowiada jakości, polecam
2023-06-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-17
 5/5
Założyłem kilka dni temu komplet ATE dlatego nic nie mogę ocenić, póki co hamowanie jest cichutkie. Natomiast kupiłem zestaw hamulcowy na przód w tym sklepie 30.000 km temu tarcze i klocki ceramiczne ATE i tu powiem super cicho bez pyłu i cena ceramiki była przystępna.
2020-06-12
 5/5
Produkt z najwyższej półki.
2018-01-05
 3/5
Opis ATE "Typ zacisku hamulca: dla zacisku hamulcowego z tłokami ze stali" jest nieprawidłowy. Klocki te mają blaszki mocujące klocki w tłoku dl znacznie większej średnicy otworu niż oryginalne tłoki bakelitowe oraz ich zamienniki stalowe. Zamienniki stalowe mają identyczną średnicę otworu jak oryginały bakelitowe. Prawdopodobnie klocki te są przeznaczone do jakiś tłoków stalowych, lecz albo o znacznie większej średnicy zewnętrznej niż 57mm lub o cieńszych ściankach powodujących znacznie większą średnicą otworu. Normalnie do oryginalnych tłoków bakelitowych i zamienników stalowych powinny być stosowane klocki ATE 13.0460-7172.2 - klocki te są identyczne, różnica polega na blaszkach mocujących, które bez problemu wskakują do otworu tłoka.
2020-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-16
 5/5
Polecam
2023-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-19
 5/5
Miękkie klocki, super hamują, w połączeniu z tarczami ate rewelacja !
2023-11-08
 5/5
Swietne
2007-01-28
 5/5
Bardzo dobre klocki hamulcowe. Solidna niemiecka produkcja. Autko hamuje jek złoto!
2023-02-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-03
 5/5
Zgodne z opisem, marka ate sama w sobie
2021-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-15
 5/5
Wszystko Ok
2020-07-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-09
 5/5
B/D
2022-05-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe stanowią jeden z dwóch elementów układu tarczowego. Odpowiadają za zwalnianie i zatrzymywanie pojazdu poprzez dociśnięcie ich powierzchni do powierzchni tarczy hamulcowej. Powstające wówczas tarcie oraz opór materiałów powodują wyhamowanie prędkości obrotowej kół, aż do całkowitego zatrzymania pojazdu. Za dociskanie klocków odpowiada specjalny mechanizm hydrauliczny uruchamiany przez naciśnięcie pedału hamulca.

Budowa i charakterystyka klocków hamulcowych

W typowym hamulcu tarczowym klocki hamulcowe są zamontowane na stałe w nieruchomym zacisku. Nie są jednak całkiem pozbawione możliwości zmiany pozycji, gdyż mogą się przemieszczać w jednej płaszczyźnie – w kierunku tarczy i z powrotem. Po wciśnięciu pedału hamulca następuje uruchomienie pompy hydraulicznej, która tłoczy płyn hamulcowy do tłoczka. Dociska on klocki do tarczy powodując hamowanie pojazdu.

Nietrudno sobie wyobrazić, jakim obciążeniom muszą sprostać klocki hamulcowe, aby zatrzymać rozpędzony samochód. Z tego powodu charakteryzują się one wielowarstwową budową oraz są wykonywane z wytrzymałych materiałów. Podstawę klocka stanowi płytka nośna, na której znajduje się specjalna warstwa tłumiąca drgania. Jest ona również odpowiedzialna za ochronę zacisków przed nagrzaniem podczas hamowania. Warstwę zewnętrzną tworzy materiał cierny. Jego skład jest indywidualnie opracowywany przez producenta, decyduje o jakości oraz cenie klocków.

Oferta klocków hamulcowych w naszym sklepie internetowym

Klocki hamulcowe są częściami samochodowymi, które ulegają intensywnemu zużywaniu się podczas eksploatacji. Dlatego producenci samochodów zalecają ich wymianę – dwukrotnie częściej niż tarcz, czyli co 30-45 tys. km. Częstotliwość wymiany jest uzależniona od stylu jazdy i rodzaju przemierzanych tras. W ofercie mamy różne modele klocków przeznaczone do wielu marek samochodów, a produkowane przez sprawdzone i cenione na rynku firmy. A asortymencie mamy klocki hamulcowe firm Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE oraz kilku innych.

Brand ATE należy do koncenru Continental Teves, który jest jednym z większych dostawców części samochodowych na świecie. Firma powstała w roku 1906 i do czasów obecnych, ugruntowała sobie pozycję jako dostawca układów hamulcowych na pierwszy montaż oraz na rynek niezależny.

ATE specjalizuje się w częściach układu hamulcowego, takich jak: tarcze hamulcowe, klocki hamulcowe, bębny, szczęki, cylinderki hamulcowe i pompy hamulcowe. Jest innowatorem takich rozwiązań jak podwójna pompa hamulcowa, zasilającą hamulce przedniej i tylnej osi pojazdu.