Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » D41529 seinsa autofren

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41529 SEINSA AUTOFREN

D41529 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca SEINSA AUTOFREN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (32 ocen)
numer części:

D41529

producent:

SEINSA AUTOFREN

Strona zabudowy Oś przednia
Średnica [mm] 54
nr EAN 8430320108926

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41529 SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego przód L/P (średnica tłoczka: 54) pasuje do: VW TRANSPORTER T2, TRANSPORTER T3 1.6-2.1 08.67-07.92

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41529 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41529 producenta SEINSA AUTOFREN

numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41529 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41529 SEINSA AUTOFREN:

Robert, Kasinka Mała
2022-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bogusław, Łódź
2022-10-10
 5/5
Jeszcze nie wymieniałem.
Ewaryst, Warszawa
2022-03-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Chwaliszów
2023-06-08
 5/5
Ok
Kamil, Warszawa
2020-02-18
 5/5
Zamówiłem D4468 i dostawa była już na drugi dzień
Bogusław, Łódź
2022-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Szczecin
2022-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Wymysłów
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wieslaw, Warszawa
2022-10-16
 5/5
Wszystko pasuje polecam.
Michał, Serock
2023-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Józef, Gołdap
2022-05-05
 5/5
zamiennik w/g opinii mechanika przewyższa jakością oryginał.
Kamil, Warszawa
2020-02-18
 5/5
Kompletacja zamówienia sprawna, szybka wysyłka
Dominik, Dzierzkowice
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
WALERIAN, koziegłowy
2019-12-22
 5/5
zgodny z zamówieniem
Krzysztof, Tarnów
2020-05-11
 5/5
Kupiłem D4559 i jestem z niego zadowolony
Piotr, Walce
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Boleszkowice
2021-01-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Waldemar, Włocławek
2020-05-15
 5/5
OK.
Krzysztof, Czerwonak
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jelcz Laskowice
2019-09-16
 5/5
Cześć D41614C autofren już założona na ocenę muszę poczekać
Waldemar, Włocławek
2020-05-15
 5/5
OK.
Robert, Kasinka Mała
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Sławno
2020-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PAWEŁ, Drogomyśl
2021-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Wymysłów
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.