Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 0 445 010 094 bosch

Pompa wysokiego ciśnienia 0 445 010 094 BOSCH

0 445 010 094 Pompa wysokiego ciśnienia BOSCH
bosch 0 445 010 094
3,699.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

CR/CP3S3/R110/30-789S

numer części:

0 445 010 094

producent:

BOSCH

Rodzaj paliwa olej napędowy
nr EAN 3165143596227

skład zestawu:
0 928 400 681 Zawór regulujący, ilość paliwa (system Common Rail)
F 00N 201 244 Zestaw naprawczy, układ Common Rail
F 00N 204 929 Zawór regulujący, ilość paliwa (system Common Rail)
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wysokiego ciśnienia 0 445 010 094 BOSCH

Pompa CR pasuje do: RVI MASCOTT, RENAULT MASTER II, MASTER PRO 3.0D 10.03-12.10

Pompa wysokiego ciśnienia 0 445 010 094 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Pompa wysokiego ciśnienia 0 445 010 094 producenta BOSCH

RENAULT

7701058123

numery OEM:
NISSAN      16700 DB000
RENAULT      77 01 058 123
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wysokiego ciśnienia 0 445 010 094 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wysokiego ciśnienia 0 445 010 094 BOSCH:

Maciej, Warszawa
2020-02-12
 5/5
Pompa ok, działa aż miło ????
Łukasz, Olsztyn
2020-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Sadowie
2020-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Sandomierz
2022-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
marek, kobyłka
2022-05-13
 5/5
Pompa działa poprawnie.
Daniel, Sanok
2021-05-04
 5/5
Markowa pompa. Działa bez problemów.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.