Ciężar [kg] | 0,067 |
Długość [mm] | 838 |
nr EAN | 4010858780371 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy AVX10X838 CONTITECH
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
10200210300, 105140210300, 164035011, 60518176, 60800454
074903137
068121039L
7700566951
5490460N, 5490814L, 5492684, 75492300, 75492684, 95449870, 95492684, 95493366, 95493870
4440400, 4448399, 4448400, 5933783, 5947594
2068056, 4448400, 7574198, 7618521
SE700032310A, SE700032310B, SE70003231A, SE70003231B, X039530760, XE700032310B, XO39530760
0069972992, A0069972992
GFB183, GFB192, GFB197, GFB210, GFB240, GFB253, GFB60838
50840, 9091602048, 9091602039B, 9932100840, 9932150840, 993210084083, 9932110835, 9932110843, 9933110841, 9934150840, 9952110839, 9952110843
1752180C00, 1752182010, 1752182030, 1752183010, 17521B8201, 1752183030, 17521B82030
ALFA ROMEO | 10200210300 | |
ALFA ROMEO | 105140210300 | |
ALFA ROMEO | 164035011 | |
ALFA ROMEO | 60518176 | |
ALFA ROMEO | 60800454 | |
AUDI | 074903137 | |
AUSTIN | AEJ101 | |
AUSTIN | GCB10838 | |
AUSTIN | GFB10838 | |
CITROËN | 5490460N | |
CITROËN | 5490814L | |
CITROËN | 5492684 | |
CITROËN | 75492300 | |
CITROËN | 75492684 | |
CITROËN | 95449870 | |
CITROËN | 95492684 | |
CITROËN | 95493366 | |
CITROËN | 95493870 | |
DAIHATSU | 99331-10841 | |
FIAT | 4440400 | |
FIAT | 4448399 | |
FIAT | 4448400 | |
FIAT | 5933783 | |
FIAT | 5947594 | |
FORD | 711F8620AA | |
INNOCENTI | 59401307 | |
JAGUAR | C41588 | |
LANCIA | 2068056 | |
LANCIA | 4448400 | |
LANCIA | 7574198 | |
LANCIA | 7618521 | |
MERCEDES-BENZ | 0069972992 | |
MERCEDES-BENZ | A0069972992 | |
NISSAN | 11720-18000 | |
NISSAN | 11720-18001 | |
NISSAN | 11720-18002 | |
NISSAN | 11720-G0300 | |
NISSAN | 1172018000 | |
NISSAN | 1172018001 | |
NISSAN | 1172018002 | |
NISSAN | 11720G0300 | |
NISSAN | 11720G0390JP | |
NISSAN | 11720G0390KE | |
NISSAN | 21067-29913 | |
NISSAN | 2106729913 | |
RENAULT | 7700566951 | |
ROVER | GFB183 | |
ROVER | GFB192 | |
ROVER | GFB197 | |
ROVER | GFB210 | |
ROVER | GFB240 | |
ROVER | GFB253 | |
ROVER | GFB60838 | |
SEAT | SE700032310A | |
SEAT | SE700032310B | |
SEAT | SE70003231A | |
SEAT | SE70003231B | |
SEAT | X039530760 | |
SEAT | XE700032310B | |
SEAT | XO39530760 | |
SUZUKI | 17521-80C00 | |
SUZUKI | 17521-82010 | |
SUZUKI | 17521-82030 | |
SUZUKI | 17521-83010 | |
SUZUKI | 17521-B8201 | |
SUZUKI | 1752182010 | |
SUZUKI | 1752182030 | |
SUZUKI | 1752183010 | |
SUZUKI | 1752183030 | |
SUZUKI | 17521B82030 | |
TALBOT | 71802863 | |
TOYOTA | 50840 | |
TOYOTA | 90916-02048 | |
TOYOTA | 9091602039B | |
TOYOTA | 99321-00840 | |
TOYOTA | 99321-50840 | |
TOYOTA | 9932100840 | |
TOYOTA | 993210084083 | |
TOYOTA | 9932110835 | |
TOYOTA | 9932110843 | |
TOYOTA | 9932150840 | |
TOYOTA | 9933110841 | |
TOYOTA | 99341-50840 | |
TOYOTA | 9934150840 | |
TOYOTA | 99521-10839 | |
TOYOTA | 99521-10843 | |
TOYOTA | 9952110839 | |
TOYOTA | 9952110843 | |
VOLVO | 977759 | |
VOLKSWAGEN | 068121039L | |
FERRARI | 260475A | |
JEEP | 53001773 |
Zastosowanie Pasek klinowy AVX10X838 CONTITECH w samochodach:
Opinie Klientów o Pasek klinowy AVX10X838 CONTITECH:
Paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one również nazywane paskami rozrządu lub paskami zębatymi.
Paski klinowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów, takich jak guma lub kevlar, i są zaprojektowane tak, aby były trwałe i odporne na ścieranie. Są one również odporne na działanie oleju i innych płynów, co jest szczególnie ważne w przypadku samochodów z silnikami z zapłonem samoczynnym.
Głównym zadaniem pasków klinowych jest przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one zazwyczaj umieszczane na wałku rozrządu i przenoszą siłę na wał korbowy, który napędza koła samochodu. Paski klinowe są również często stosowane do przenoszenia siły napędowej z silnika na sprężarkę klimatyzacji, pompę wody i inne elementy układu napędowego.
Paski klinowe są bardzo ważnym elementem samochodu i ich prawidłowe działanie jest kluczowe dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pasków klinowych i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone. W przeciwnym razie mogą one ulec przedwczesnemu zużyciu lub pęknięciu, co może prowadzić do poważnych awarii silnika.
Podsumowując, paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Ważne jest, aby regularnie sprawdzać ich stan i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone.