Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » HX 84D knecht

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 84D KNECHT

HX 84D Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów KNECHT
knecht HX 84D
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 84D
HX 84D
knecht HX 84D Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 84D knecht
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 84D knecht
79.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

70364438

numer części:

HX 84D

producent:

KNECHT

Rodzaj skrzyni biegów Automatyczna skrzynia biegów
Typ skrzyni biegów ZF5HP19FL
Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 61
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 29
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Rodzaj uszczelnienia Uszczelnienie miękkim materiałem
Długość całkowita [mm] 274,0
Szerokość [mm] 161
Ilość otworów 27
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 5-biegowa
Typ skrzyni biegów 5HP19
nr EAN 4009026601549

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 84D KNECHT

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 ALLROAD C6, A6 C5, A6 C6, A8 D2, ALLROAD C5; PORSCHE BOXSTER, CAYMAN; SKODA SUPERB I; VW PASSAT B5 1.6-6.0 03.94-03.16
numery OEM:
AUDI      01V325429
VOLKSWAGEN      01V325429
VAG      01V 321 371
VAG      01V325429

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 84D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 84D KNECHT:

2024-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-29
 5/5
A to się okaże w praniu...

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.