
| Ciężar [kg] | 0,8 |
| Długość opakowania [cm] | 13 |
| Szerokość opakowania [cm] | 13 |
| Wysokość opakowania [cm] | 16 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pokrywy |
| nr EAN | 4010858070199 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna WPS3020 CONTITECH
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I
026121005A, 026121005C, 026121005E, 026121005G, 026121005H, 068121005A
026121005A, 026121005C, 026121005E, 026121005G, 026121005H, 068121005A
026121005E, 026121005G, 026121005H
1031879
| AUDI | 026 121 005A | |
| AUDI | 026 121 005C | |
| AUDI | 026 121 005E | |
| AUDI | 026 121 005G | |
| AUDI | 026 121 005H | |
| AUDI | 068 121 005A | |
| FORD | 1031879 | |
| SEAT | 026 121 005E | |
| SEAT | 026 121 005G | |
| SEAT | 026 121 005H | |
| SKODA | 026 121 005E | |
| SKODA | 026 121 005G | |
| SKODA | 026 121 005H | |
| VOLKSWAGEN | 026 121 005A | |
| VOLKSWAGEN | 026 121 005C | |
| VOLKSWAGEN | 026 121 005E | |
| VOLKSWAGEN | 026 121 005G | |
| VOLKSWAGEN | 026 121 005H | |
| VOLKSWAGEN | 068 121 005A |
Zastosowanie Pompa wodna WPS3020 CONTITECH w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna WPS3020 CONTITECH:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.